Høreapparatkoncernen WS Audiology er på vej med nye lanceringer af topprodukter i begge selskabets primære brands, Signia og Widex.
Og det kan hjælpe selskabet på vej mod toppen af de udmeldte forventninger om en organisk vækst på 3-6 pct. i regnskabsåret 2024/25, som i torsdagens regnskab for første kvartal er blevet fastholdt.
Det fortæller Jan Makela, der er administrerende direktør for fusionsselskabet.
- Vi har et par store lanceringer, der kommer snart - inden for de kommende måneder. De vil fortsætte arven i vores to primære brands, Signia og Widex, siger Jan Makela til MarketWire oven på regnskabet.
- Det vil give os et meget stærkere andet halvår og tage os mod toppen af vores forventninger, siger han.
I første kvartal havde WS Audiology en organisk vækst på 4 pct., der byggede oven på en vækst på 13 pct. i det tilsvarende kvartal året før.
.\\˙ MarketWire
Mikkel Brix Kvols +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Og det kan hjælpe selskabet på vej mod toppen af de udmeldte forventninger om en organisk vækst på 3-6 pct. i regnskabsåret 2024/25, som i torsdagens regnskab for første kvartal er blevet fastholdt.
Det fortæller Jan Makela, der er administrerende direktør for fusionsselskabet.
- Vi har et par store lanceringer, der kommer snart - inden for de kommende måneder. De vil fortsætte arven i vores to primære brands, Signia og Widex, siger Jan Makela til MarketWire oven på regnskabet.
- Det vil give os et meget stærkere andet halvår og tage os mod toppen af vores forventninger, siger han.
I første kvartal havde WS Audiology en organisk vækst på 4 pct., der byggede oven på en vækst på 13 pct. i det tilsvarende kvartal året før.
.\\˙ MarketWire
Mikkel Brix Kvols +45 33 30 80 60 Marketwire, E-mail: [email protected] , www.marketwire.dk
Hvordan vil du
vurdere artiklen?
Vær den første til at anmelde
Nyeste artikler
Skal vi holde dig orienteret?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag løbende nyt fra investeringsmarkedet.
Tilmeld dig her